Nákupy

Hubnutí založené na bílkovinách

Slyšeli jste již někdy o proteinové dietě? Jedná se o synonymum ke keto dietě, což je hubnoucí směr, který je založený na poměrně jednoduchém principu. Začnete konzumovat potraviny s vysokým obsahem bílkovin, a naopak omezíte tuky a sacharidy. To bude mít za následek to, že se vaše tělo dostane do takzvané ketózy a začne odebírat potřebnou energii z tukových zásob, na místo z přijatého cukru.jogurt s ovocem
 
Za normálních okolností by si tělo bralo energii z tuků, které přijímáte, za předpokladu, že jste vyřadili jenom sacharidy. Vy však omezíte i tuky, tudíž vaše tělo nemá na výběr a bude muset brát energii z uložených tukových zásob, což je žádoucí. Ketózy jako takové se navíc bát nemusíte, jedná se o stav, který je pro lidský organismus zcela přirozený.
 
Zefektivněte své hubnutí
Aby byla keto dieta https://www.prodietix.cz/o-proteinove-diete co nejefektivnější, je potřeba dále dodržovat několik zásad, které vám zajistí pevné zdraví, rychlejší hubnutí a dobrý pocit ze svých výsledků. Dodržujte následující body, a uvidíte, že výsledky se dostaví ještě rychleji. cherry rajčata
 

  • Pitný režim. https://sluzby.heureka.cz/napoveda/jaky-je-rozdil-mezi-free-a-ppc-rezimem/ /strong> – kvůli zvýšenému přísunu potravin s obsahem bílkovin je potřeba zvýšit pitný režim. Minimem je vypít denně alespoň dva litry vody, optimálně však tři. Pijte neochucenou vodu a poctivé bylinkové čaje, naopak zcela vyřaďte slazené nápoje.
  • Pravidelnost v jídle – určete si přesné časy, kdy budete jíst. Snažte se je dodržovat, jedině tak naučíte své tělo pravidelnosti, a tím předejdete neočekávaným chutím během dne.
  • Dostatek zeleniny – snažte se jíst ke každému jídlu čerstvou a chutnou zeleninu. Denně byste měli zkonzumovat okolo půl kilogramu zeleniny. Myslete však na to, že existují druhy zeleniny, které obsahují zbytečně moc cukrů, ty tedy ideálně vyřaďte nebo konzumujte s mírou.
  • Pravidelný pohyb – hubnout se dá i bez pohybu, avšak s ním si zajistíte nejenom rychlejší výsledky, ale také psychickou pohodu. Zařaďte do svého harmonogramu alespoň třikrát týdně pravidelný pohyb, který máte rádi.